bilderrrr

Nu vare ett tag sen känns det som. Kan bäretta lite skit om mina senaste dagar:) På julafton så var släkten hemma hos oss riktigt trevligt faktiskt. Senare mot kvälle drog jag och My till hennes pappa sen mötte jag Amanda och vi gick hem till mig kolla film och sov! Idag har jag vart hemma hos Mys daddi kollat harry potter med My Klara och doms pappa, senare drog jag My Amanda ut och mötte Elin & prata massa kul/skit. Sen åkte vi till Jack och träffa han och Emil!! Ja det var ett riktigt jävla tag sen man träffa den lillskiten! Men drog hem snabbt och ligger nu helt lonley i sängen eller skoja Jäntan ligger och snarkar brevid mig haha så himla SÖT! Men här kommer några enstacka bilder från julafton! GODNATT


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Tuffingar







Min stilliga bror

Och min andra stilliga bror

Kalle tid!

Moi och sötnosen Rasse





Har ju iaf inte fått min snygg het från Pappa!

SÅ HIMLA SÖÖÖÖT! (stolt fotograf )

Girlpower!

Pimp



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0