When I try to be there for you, you pusch me away

Min klass är ju för skön/efterbliven, rolig/dumaihuvudet, snälla/störda haha! Ny överaskning varje dag! Men iaf idag efter skolan drog jag hem och sooov så jävla skönt! Helgens planer ser väl ut så hära. Idag dra med tjejorna till nynäs och träffa Sergei ( fast bara kanske ) annars ligger jag bara hemma och käkar ton med godis. Imorgon upp kl 9 för att jobba i hanveden sen på kvällen antligen på fest med några av tjejorna i klassen eller hitta på något med mina alldeles egna störda brudar. Och på söndag sova sova och sova, kanske träffa Samie oxå det var ju länge sen nu!! Men ska väl käka nu och vänta på att SirGay svararrr :) bay bay!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0