fullsmockat

SÅ!! Back on track eller vad man säger nura! :) Vad har jag gjort dom senaste dagarna då? jo..

Fredags: Drog jag vid 1 till nån affär och kolla på soffa och lite saker till mit rum med jag hittde bara en matta och en tavla. Efter det drog jag direkt hem till Hanna så gjorde jag mig iårdning dära med henne. Sen vare tjemiddag eftersom min kusin fyller år om två dagar. Så vi drog ditt runt sex dära alla andra brudar var så åt vi middag gjorde iårdning oss lite mera spela spel och Myran öppnade presenter. Vid halv tio typ drog vi mot tåget alla andra tjejor hoppade av i Skogås för lokar fest medans jag och Hanna åkte till Farsta mötte upp Andre Kenny Rasmus Sergio och Putte och så kom Karro och Veronica och mötte oss så där spenderade jag min natt i Farsta hemma hos Olivia med några tjejor i min klass och massor med mera AS KUL! vad är en fest utan kaos? haha jaa såklart med blev det lite kaos i slutet men det hör väl till? :/ Jag Hanna och våra grabbar drog hem vid halv tre kanske ..nej kommer fakitskt inte ihåg. Men jag drog iaf då till skogås och mötte upp brudarna så drog jag och Mandy till handen där vi mötte Christoffer och Anton så gick vi runt runt runt i två timmar kanske för vi fick inte gå nära brandbergen för Christoffer hade nästan blivit rånad hahah!! Men kom hem runt 5 till Amanda och vi somnade runt 6. En riktigt lyckad kväll med andra ord :)

Lördags: Jag och Mandy vaknade runt fyra vid drog från hemme runt sex käka donken och stack hem till mig, där vi gjorde oss iårdning efter det drog vi till My en snabbis sen mot centrum och mötte upp dom andra brudarna. Så drog vi på fest i Skogås. En jävla B fest as tråkig folk, det var så hög musik så man kunde inte prata med folk så vi drog upp på övervåningen och körde poker. Jag kom tvåa :D grym! Drog hem redan vid 1 fast, jag och My drog hem till henne och sov fast jag somnade inte förs tre där nångång och My var vaken ännu längre.

Bilder kommer i ett annat inlägg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0