fult ös medveslös

Min fredag. Skola såklart och efter det drog jag och Hanna till handen en snabbis sen drog jag till skogås UTAN mobil för glömde den i Hannas väska så satt där och hoppades på att My och Amanda skulle komma och till slut kommer dom! Ingen av dom hade heller mobil så vi var ju fast dära ( Vi skulle vänta på Alex dära men hon skulle inte komma förs 2 timmar typ ) så vi drog hem till Sebbe Sebbe och Matte och hängde med dom ett tag innan Balex kom. Jag och My stack sen hem till henne och sen till mig och här har vi vart hela kvällen och kommer fortsätta tillbringa våran natt hära! Skön fast ända tråkig fredag, vill ju uuuuut!!! Aja det blir nästa helg då eftersom imorgon ska jag till Alex och vara barnvakt med henne plus brudarna. Hoppas ni haft en rolig ute kväll iaf! GODNATT!


En random bild från i somras på mig Mandy och Jackis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0