Smart may have the brains, but stupid has the balls

Hade sån jävla huvudvärk i skolan idag så det var sjukt! Men krigade mig iaf till Mandys och Mys skolan som ni vet. När jag och Mandy kom hem till mig alltså runt 5! så har vi bara ätit snackat och haft det allmänt bra som förr, underbart! Men nu ligger hon och sover såklart ha ha! Borde igentligen har pluggat på maträtterna och vinerna, men det sket sig ju! ååh är as nervös inför imorgon när vi ska servera riktiga gäster för första gången i mitt liv och det är inte några heller! gaaah! Men imorgon drar till Hanna och äter frukost med henne sen drar vi till plugget och är dära till 11 på kvällen, men mobil bloggar under dan så ni får se min snygga outfit :) GODNATT!


weeeeo fjortis power!
sötnosen för några år sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0