Sorry!

Godmorgon! Har inte skrivit på ett tag känns det som! Men lite kort om vad jag gjort. Iförrgår var jag på fest i skogås där var det riktigt trevliga och sköna tjejor för en gångs skull :)Jjag kom hem till My runt 3 med henne Amanda och Elin. Igår vaknade jag vid ett och sen vid fyra kanske drog jag Elin och Mandy och käka på donken (y) sen bar det hemmåt för mig ducha osv sen kom My hem till mig runt tio tiden och vi tog det bara lungt hela kvällen, behövdes!!
Nu sitter jag och väntar på Mamma att hon ska bli klar så vi kan sticka och handla soffa och saker till mit rum. Efter det drar jag till Hanna gör mig iårdning sen drar vi till My runt sex tiden där det är tjejmiddag sen blire fest! BYEBYEE!


Elin och Mandy från förrigår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0