söndagschill

Ikväll var jag ute med Hanna och Samira och snackade om lite saker som behövdes. Annars har jag bara kollat Jersey shore snackat med mupparna Amanda&My och suttit vid datan flera timmar, typiskt söndagar. Imorgon börjar jag en timme tidigare i skolan än var min klass gör, skitkul! men är man särbarn så är man -.- Samma sak gäller imorgon och på onsdag så måste jag stanna kvar efter alla andra slutat. (y) Jo men mitt liv är ganska så bra faktiskt förutom att skolan går piss har inte fått ett enda G sen vi började, mina vänner mår inte sådär kanon bra! Mitt smink är hemma hos Myran :( Och har två omprov denna vecka och på torsdag ska jag gå i skolan från 13:00 till 22:30 gaah! Jo men vafan helgen är fullbokad så livet är ganska så bra föfan! Inte för jag kommer kunna sova nu med GODNATT!


Det går inte att förklara hur mycket jag älskar denna bild! hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0