skitdag

Har inte haft tid att blogga eller jo kanske jag haft med inte orkat! I Torsadgs när jag hem från serveringen var jag helt slut med kunde endå inte somna ..Så det slutade med att jag hoppade skolan på fredan. På fredags kvällen kom Amanda till mig så åt vi middag sen drog vi till Andres hus fast där var bara Alex och Jack, vi hämtade upp Jackis så drog vi alla tre till Balex i två timmar, kl tolv drog jag och Mandy till centrum för att mötta Hanna men vi träffade Jocke Oskar och Skåne dära så snackade med en stund innan vi drog oss hemmåt.

Igår drog vi tjejor till Huddinge på fest men drog därifrån ganska så snabbt, då drog jag och Mandy till Handen för vi skulle mötta Hoffa Victor men nej då kommer tio andra bilar oxå så haha japp vi var med dom resten av natten. Hela jävla lördagen har "gud" vissat mig tecken på att jag bara ska ligga hemma men gjorde helt tvärt om så det slutade med att Amanda satt och as garvade för hon var så jävla trött och jag grät för jag var så jävla trött och tröttpålivet. Hade jordens otursdag igår helt sjukt! Men jag kom iaf hem kl 4 på morgonen typ. yeei.

Idag har jag absolut inte gjort någonting! Skitdag ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0