Vafan natten är ung ...elller?

Självklart så har jag ju vänt på dygnet! ..Tur då att jag inte ska till skolan idag då :) har studiedag, mohaha! Men kommer bara vara hemma imorgon och då brukar jag oftast sova men får absolut inte göra det imorgon på dan för måste sova på kvällen! Idag sov jag iaf till halv fyra tror ja de va drog då hem och har bara suttit inne i Simons rum vid datan och TVn medans han och Emil satt vid dom andra två TVerna som är där inne och spela cod eller vafan det är för något. Men har nu förflyttat mig till Mammas och Pappas rum och ligger nu här inne helt lonley. kulkul! JAG HAR TRÅKIGT JAG VILL SOVA JAG VILL UT ÅÅÅH -.-!!


Såååå jag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0