forever alone

Jag och Mandy gick upp vid halv 12 käka frukost sen drog vi till mitt nya hus så Amanda fick se det :) Efter det mötte jag upp Hanna och Samira så drog vi till stan och handla lite sen hem till Samira och kolla TV. Efter middagen drog jag Hanna och André och solade, behövdes verkligen! Träffa även Jackis i vh som jag inte träffat på sjukt läänge! Nu är iaf min outfit till fredag helt klart! skit bra! Bli bara hemmakväll för mig själv ikväll, kul! ..jätttekul! Godnatt på er!


Moi and Jackis i våras


Kommentarer
Postat av: funcake

Hej, jag heter Johanna och driver mat- & bakbloggen Funcake.



Vet du tex. vad Tapas, Macaroons & Cupcakes är?



Skulle du vilja lära dig att baka & laga det själv? Lätt som en plätt är det iallafall.

Kika in och lär dig :)

2011-10-31 @ 23:00:30
URL: http://funcake.blogg.se/?tmp=31223801

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0