Fult ös medveslös

Igår efter skolan drog jag som sagt till Myrans, Mandys och Soffans skola, och hängde dära i en timme med dom och Elin som oxå var dära! Efter dom slutat vid halv fyra!? så drog vi alla brudar - Hanna till café 60 med Becky från Malta hade inte träffat henne sen juli sjukt länge sen ju! Men det var iaf skit kul att träffa henne plus att hon hade en liten bulle i ungnen haha! Men vi bästemde att vi skulle träffa henne på lovet och hitta på nåt tillsammans :) Kom hem runt 8 och däckade på en gång!

Idag har jag vart i skolan, jag och Hanna gick på idrotten idag oxå! ..fem styckna var vi, rekord tror jag fan! Vi fick lite skäll av Merve för jag och Hanna inte sprang hahah mupp hon ÄR! Vi drog sen till Handen och träffa halva sverige, Efter kom Mamma och hämta mig vi kollade tapet så nu har jag äntligen valt tapet!! Ska dra och jobba snart och då kommer Amanda ditt så sticker vi hem och sover hos moi i kvällen. Men tjaarå så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0