HALLOWEEN

Igår drog jag och brudana till Josef, Mandys och Mys klasskamrat! Där det var lite folk. Vi drog hem vid ett eller två kommer inte riktigt ihåg, jag drog hem tll Mys Pappa med henne och Manda, Åt lite och snackade med Oliver innan vi gick och la oss med jag somnade inte förs 5 säkert för My och Oliver skulle ju prata hur högt som helst!! Klev upp vid ett imorse och drog hem vid tre så har nu bara vart hemma och duchat och settat vid datan. Idag vet jag inte riktigt vad som händer antligen Haloween fest eller till M fast om brudarna bestämer sig att dra till M så blire hemme kväll för moi. Men får se! Hare bra.
Två bilder från igår hemma hos Josef.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0