WELCOME TO MY REALITY

Sitter hemma hos Anton nu helt lonley i hans rum. Idag har jag vart på dop min minsta kusin Rasmus döpte sig, efter det drog hela "feta" släkten till Larsen för fika och mat så har tillbringat hela min dag i tungelsta kyrka och här hemma! Ska möta upp Hanna och Andre snart så drar vi till Natta, så japp där kommer jag vara hela kvällen! Imorgon kommer min familj hem efter att varit i Barcelona en hela vecka på fotbolls cup plus att dom kamade hem guld! Stolt syster :)
Ha en bra lördag!

Dissa henne för mig, häldre hon än oss, du och hon mot oss, haha hon men inte vi, hon hon hon inte vi vi vi, du är dum i huvudet hon hon hon haha kolla och du är med henne. hur längre kommer jag klara?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0